
هرماه یک بار خادم چایخانه حرم شدم فردا هوایی مسافر و خادم حرم هستممریض داری بگو یا امام رضاگرفتاری بگو یا امام رضا حاجت داری بگو یا امام رضا مشکل داری بگو یا امام رضا هرچی میخواید از امام رضا بخواید تو این شلوغیها و گرفتاری های دنیا همین که من یادت هست ممنونتم یا امام رضا ( علیه السّلام ) + نوشته شده در شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت 3:37 توسط مهرداد | بخوانید...
ادامه مطلب
ورود قطار ساعت ۱۰ صبح به مشهد بود رفتم هتل من نفر سوم بودم که رسیدم بقیه همکارا خودشون تا غروب رسوندن ،رفتم حرم وقتی با ضریح آقا روبه رو شدم ناخواسته اشکام گوله گوله می اومد بعد دوسال طلب کرد همه اتفاقات مرور کردم همه کسایی که بهم التماس دعا گفته بودن می اومدن جلوی چشام یاد اولین باری که رفتم حرم افتادم بچه ۴سال بودم با پدر و مادر و مادربزرگ و دادش کوچیکه رفتیم دلم هوای بابا رو کرد... روز دوم کلاس های دوره شروع شد صبح تا ظهر سرکلاس بعدظهرش رفتم موج های آبی چه حالی داد هرچند بعضی سرسورهاش پشم ر...
ادامه مطلب